Kedvenc sminkesem babáját fotóztuk...

Még soha nem találkoztam olyan ügyes kismamával, aki pontosan tudta, hogy hogyan kell a képből kiugrania, vagy a képben elhelyezkednie, hogy a legelőnyösebb fotó készülhessen.

 
 Gabi fotózásokra is nagyon sok esetben sminkelt már, és én is így ismertem meg. Profi sminkes. Az év sminkese volt, és hasonló elismeréseket zsebelt már be. Én csak úgy jellemezném a munkáját, hogy előre fotosoppolja a képeket.

Gabi sajnos az utóbbi időben számomra nehezebben elérhető, de számára elindult az igazi élet, és nagyon megérdemelte. Sokat küzdőtt érte, és most minden pillanatát élvezi a gyermekáldásnak.

A Margit szigeten fotóztuk a babát, és nagyon rövid idő alatt lőttem rá párszáz képet !

 
A kemény fényeket sikerült fehér ruhákkal, pokrócokkal, és előre bekészített álló derítőlapokkal megszelidíteni.

Anna nagyon ügyes volt, vidáman, és készségesen fogadta a szokatlan helyzetet, a piros lufit, a sugárzó hőt melyeket a derítők fókusza jelentett. Nagyon ügyes volt. Próbáltam én is az lenni a szokatlan feladatkörben.


Nincsenek megjegyzések: